Krása Luhačovic zaujala i na festivalu Tourfilm
"Luhačovice – tady pramení zážitky“. Takový je název propagačního videospotu, kterým destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko minulou sezonu zvala návštěvníky do největších moravských lázní. Důkazem, že se dílo více než podařilo, je čestné uznání poroty na celonárodní soutěži festivalu Tourfilm, který pořádá agentura CzechTourism.
„Tady pramení Luhačovice, zážitky, pohoda nebo radost.“ Tento variabilní claim byl hlavním motivem letní kampaně, kterou díky vítězství v mezinárodní soutěži European Destination of Excellence připravila destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko ve spolupráci s městem Luhačovice a s partnerskými podniky. Cílem kampaně bylo restartovat cestovní ruch v nejkrásnějších moravských lázních po loňské první vlně pandemie.
Spot, který v rámci kampaně vznikl, před několika dny ocenila porota festivalu Tourfilm čestným uznáním. Luhačovický spot plný barev, letní pohody a lázeňské atmosféry si své čestné uznání vybojoval mezi stovkou přihlášených spotů, filmů a propagačních videí.
„Mám z tohoto ocenění velkou radost a všem, kdo se na vzniku videospotu podíleli, gratuluji a děkuji za příkladnou prezentaci tohoto nádherného koutu Zlínského kraje,“ uvedl náměstek hejtmana Lubomír Traub, který má ve své gesci oblast cestovního ruchu.
„Realizací spotu jsme pověřili režiséra Pavla Vrágu a místní agenturu AB Manufaktura. Do tvorby spotu se navíc zapojila široká lokální komunita, jejíž nadšení dodává společnému dílu jedinečnou a autentickou atmosféru,“ sdělila manažerka destinace Zlínsko a Luhačovicko Jana Pastyříková.
Hlavních rolí se chopili herci Slováckého divadla Jitka Josková a Pavel Šupina.