Nejnovější zprávy: Umění v nitích času: Výstava připomíná odkaz mistra gobelínu Jana T. Strýčka Změny v dopravě: Nová pravidla, zastávky na znamení a úpravy jízdního řádu

Byznys

​Fenomén drží styl. Do Zlína zamíří české byznysové špičky

Vlivné ženy, experti na AI, tahouni z médií. Třicítka osobností z celého Česka společně překročí hranice toho, co je ve světě byznysu možné. Dialog rozproudí 20. března 2025 ve Zlíně na konferenci FENOMÉN. Čtyři stage protne společné téma: Umění spolupráce. Lístky už jsou v prodeji. Magazín Patriot bude u toho.


Autor: Konference Fenomen

Proč spolupráce?„Zúžený pohled ve firmách brzdí růst. I díky technologiím vznikají nové formy spolupráce, které je třeba vysvítit, abychom neřešili každý svou část puzzle, ale celek jako takový. Chceme, aby výsledek byl big picture,“ říká hlavní organizátorka konference Vlaďka Snášel Lukašíková.

FENOMÉN 2025 nabídne ochutnávku toho nejlepšího, co česká byznysová scéna nabízí. Mentální rozcvičku odmávne na Business stage evangelista digitálního zdraví Tomáš Šebek, který se po loňském úspěchu objeví ve Zlíně podruhé. Hned po něm si podmaní čtyři sta účastníků v sále několik výjimečných žen. První dámu české e-commerce Jitku Dvořákovou, generální manažerku Mastercard Janu Lvovu a šéfku vydavatelství Economia Lenku Černou doplní další autority. Mezi oslovenými jsou například Dalibor Cicman (GymBeam), Vít Kutnar (DEK) a řada dalších.

Konference FENOMÉN je největší a nejvýznamnější svého druhu na Moravě. Pravidelně se na ni daří přitáhnout nejzajímavější řečníky a řečnice ze všech koutů republiky a ze všech možných oborů. „Řada těchto osobností se k nám pravidelně vrací, i když zrovna nepřednáší, protože celá akce má výrazně byznysově networkingový charakter a zlínské prostředí inspiruje přítomností klíčových lokálních firem s globálním dopadem,” říká Tomáš Jindříšek, Managing Partner agentury DFMG, hlavního partnera FENOMÉNu.

Video najdete zde

https://www.youtube.com/watch?v=jHnUqVHyBU8

Ožehavou diskusi na HR stage otevřou Tomáš Ervín Dombrovský (Alma Career), jeden z nejčastěji citovaných odborníků na dynamiku trhu práce a také Jana Vychroňová, která už druhou dekádu řídí lidské zdroje ve Vodafone. „Umění spolupráce“ je zavede za hranice běžného teamworku k virtuozitě, kde člověk a technologie fungují jako jeden celek.

Unikátní know-how předají na Innovation stage ostřílení byznysmeni Jiří Paseka (Vitality Invest) a Božena Řežábová (GAMEE), které doplní lídři nové éry: speakeři AI case stage. Ta je na konferenci absolutní novinkou. Jan Romportl (Elin.ai), Ivan Kutil (AppSatori) a Karel Šimánek (BigHub) patří mezi špičky ve svém oboru, stejně tak šéfka Czechitas Senta Čermáková, kteráse vrací do Zlína po roce. Další vizionáři svou účast potvrzují a pomyslné eso z rukávu má teprve přijít. Tím má být zahraniční řečník.

FENOMÉN staví na networkingu. Účastníci mají možnost vstupovat do diskusí, osobně oslovit lídry ve foyer Univerzity T. Bati, vzájemně se propojit prostřednictvím aplikace Myia nebo v chillout zóně. Technologické vychytávky jako AI bar nebo robotickou páku na pivo si osvojí ve smart zóně, kterou kromě nadupaných stage doplní i praktické workshopy. Celodenní program zakončí shrnující panelová diskuse a večerní party.

Chcete být u toho?Součástí jedinečné akce můžete být i vy. Vstupenky jsou již v prodeji. Na webu www.konferencefenomen.cz je pořídíte za sníženou cenu do konce ledna. Fenomén je hybridní, sledovat jej lze také online. Speciální nabídku chystají organizátoři pro studenty a osoby na rodičovské dovolené.

Proč FENOMÉN? Zrodil se tam, odkud obouval svět Baťa.

FENOMÉN je největší byznysová konference na Moravě, kterou má v diáři elita českého byznysu. Šestým rokem hostí 400+ účastníků a 30+ speakerů napříč odvětvími z celé ČR i Slovenska. Staví na praktických ukázkách a příkladech z praxe, a to z ní činí jednu z nejinspirativnějších akcí v Česku. Primárně cílí na majitele firem, management, výrobní ředitele, HR, marketing a IT specialisty, freelancery. Tisíc online vstupů věnují organizátoři studentům Univerzity T. Bati. Nabízí i doprovodný program, součástí 6. ročníku konference bude celostátní projekt Žárovky.

Organizátorem konference Fenomén je vzdělávací agentura CE-PA. Hlavním partnerem společnost Digital First Marketing Group, hlavním mediálním partnerem akce Hospodářské noviny. Dalšími partnery akce jsou Zlínský kraj, Město Zlín, Svaz personalistů ČR, Magazín Patriot, Finmag, Heroine, Reportáže z průmyslu, Focuson.cz, POSITIV Business & Style, StreamTech TV, T+T Technika a trh, Firemní vzdělávání aj.