Nejnovější zprávy: Zlín miluje letní kino. Promítat se bude hned na semi místech Masters of Rock ve Vizovicích slaví už 20 let

Společnost

Do Zlínské Zoo jen s online vstupenkou nebo ročním předplatným

Zlínská zoo je od 12. dubna opět otevřena. Zájem o návštěvu je mimořádný, do zahrady již přišlo více než 30 tisíc lidí. Pro vstup je ale nutné zakoupit on-line vstupenku, ve vstupních pokladnách nelze lístky zakoupit. Areál zoo je možné také navštívit s roční kartou Zoo Zlín Family nebo roční vstupenkou.


Autor: Zoo Zlín

Dubnové otevření českých zoologických zahrad oslovilo velké množství návštěvníků. Také zlínská zoo ožila značným návštěvnickým ruchem. „Od 12. dubna k nám zavítalo přes 30 000 návštěvníků, ve srovnání se stejným obdobím uplynulých roků je zájem jednoznačně vyšší. Minulý víkend jsme dokonce vyprodali celou kapacitu on-line vstupenek. Je vidět, jak moc se lidé na návštěvu zoo těšili,“ hodnotí zájem veřejnosti Romana Bujáčková, vedoucí marketingu.

Stávající návštěva Zoo Zlín je možná pouze se zakoupenou on-line vstupenkou, ve vstupních pokladnách nelze vstupenky získat. „Chtěli jsme předejít skutečnosti, že vzhledem k naplnění okamžité možné kapacity budeme muset areál zoo dočasně uzavřít. Každému, kdo si zakoupí elektronickou vstupenku na konkrétní den, garantujeme, že se v uvedený den do areálu zahrady dostane bez jakéhokoliv čekání," doplnila Roman Bujáčková.

Zahrada také pamatovala na majitele karet Family a ročních vstupenek. Má pro ně zajištěnu dostatečnou rezervu v kapacitě areálu, lidé se nemusí pro návštěvu registrovat nebo objednávat.

I když je areál Zoo Zlín otevřen, veřejnost stále pomáhá prostřednictvím sponzorských darů, příspěvků na sbírkové konto, poukazů Mám zvíře na víkend nebo firemních nákupů vstupenek. „

Za každou takovou pomoc všem našim příznivcům opravdu hluboce děkujeme. Od 1. března nám lidé věnovali přes 20 miliónů Kč, více než trojnásobně tak překonali jednorázovou finanční injekci od státu. Veřejnost nás fantasticky podržela a stále nám pomáhá se pořádně nadechnout. Uděláme vše proto, aby lidé byli u nás spokojeni, šťastni a rádi se k nám vraceli,“ vyjádřila poděkování vedoucí marketingu Romana Bujáčková.